Δευτέρα, 31 Μαρτίου 2008

οι εφτά νάνοι στο s/s cyrenia

Οι 7 νάνοι στο s/s Cyrenia




Εφτά.Σε παίρνει αριστερά, μην το ζορίζεις.

Μάτσο χωράνε σε μια κούφια απαλάμη.
Θυμίζεις κάμαρες κλειστές, στεριά μυρίζεις.
Ο πιο μικρός αχολογάει μ' ένα καλάμι.
Γυαλίζει ο Σημ της μηχανής τα δυο ποδάρια.
Ο Ρεκ λαδώνει στην ανάγκη το τιμόνι.
Μ' ένα φτερό ξορκίζει ο Γκόμπυ τη μαλάρια
κι ο στραβοκάνης ο Χαράμ πίτες ζυμώνει.
Απ' το ποδόσταμο πηδάνε ως τη γαλέτα.
-Μπορώ ποτέ να σου χαλάσω το χατίρι;
Κόρη ξανθή και γαλανή που όλο εμελέτα
ποιος ρήγα γιος θε να την πιει σ' ένα ποτήρι.
Ραμάν αλλήθωρε, τρελέ, που λύνεις μάγια,
κατάφερε το σταυρωτό του νότου αστέρι
σωρός να πέσει,να σκορπίσει στα σπιράγια,
και πες του κάτω από ένα δέντρο να με φέρει.
Ο Τοτ,του λείπει το ένα χέρι μα όλο γνέθει,
τούτο το απίθανο σινάφι να βρακώσει.
Εσθήρ, ποια βιβλική σκορπάς περνώντας μέθη;
Ρούθ, δε μιλάς; Γιατί τρεκλίζουμε οι διακόσιοι;
Κουφός ο Σάλαχ, το κατάστρωμα σαρώνει.
- Μ' ένα ξυστρί καθάρισέ με απ' τη μοράβια.
Μα είναι κάτι πιο βαθύ που με λερώνει.
- Γιε μου πού πας; Μάνα, θα πάω με τα καράβια.
Κι έτσι μαζί με τους εφτά κατηφοράμε.
Με τη βροχή, με τον καιρό που μας ορίζει.
Τα μάτια σου ζούνε μια θάλασσα, θυμάμαι...
Ο πιο στερνός μ΄ έναν αυλό με νανουρίζει.
Κουφός ο Σάλαχ, το κατάστρωμα σαρώνει.
- Μ' ένα ξυστρί καθάρισέ με απ' τη μοράβια.
Μα είναι κάτι πιο βαθύ που με λερώνει.
- Γιε μου πού πας;
Μάνα, θα πάω με τα καράβια.

ΚΕΜΑΛ

ΚΕΜΑΛ





Ακούστε την ιστορία του Κεμάλ
ενός νεαρού πρίγκιπα,της ανατολής
απόγονου του Σεβάχ του θαλασσινού,
που νόμισε ότι μπορεί να αλλάξει τον κόσμο.
αλλά πικρές οι βουλές του Αλλάχ
και σκοτεινές οι ψυχές των ανθρώπων.
Στης Ανατολής τα μέρη μια φορά και ένα καιρό
ήταν άδειο το κεμέρι, μουχλιασμένο το νερό
στη Μοσούλη,τη Βασόρα, στην παλιά τη χουρμαδιά
πικραμένα κλαίνε τώρα της ερήμου τα παιδιά.
Κι’ένας νέος από σόι και γενιά βασιλική
αγροικάει το μοιρολόι και τραβάει κατά εκεί,
τον κοιτάν οι Βεδουίνοι με ματιά λυπητερή
κι όρκο στον Αλλάχ τους δίνει,πως θ' αλλάξουν οι καιροί.
Σαν ακούσαν οι αρχόντοι του παιδιού την αφοβιά
ξεκινάν με λύκου δόντι και με λιονταριού προβιά
απ' τον Τίγρη στον Ευφράτη,απ' τη γη στον ουρανό
κυνηγάν τον αποστάτη να τον πιάσουν ζωντανό.
Πέφτουν πάνω του τα στίφη, σαν ακράτητα σκυλιά
και τον πάνε στο χαλίφη να του βάλει την θηλιά
μαύρο μέλι μαύρο γάλα ήπιε εκείνο το πρωί
πριν αφήσει στην κρεμάλα τη στερνή του την πνοή.
Με δύο γέρικες καμήλες μ' ένα κόκκινο φαρί
στου παράδεισου τις πύλες ο προφήτης καρτερεί.
πάνε τώρα χέρι χέρι κι είναι γύρω συννεφιά
μα της Δαμασκού τ' αστέρι,τους κρατούσε συντροφιά.
Σ' ένα μήνα σ' ένα χρόνο βλέπουν μπρος τους τον Αλλάχ
που από τον ψηλό του θρόνο λέει στον άμυαλο Σεβάχ:
«νικημένο μου ξεφτέρι δεν αλλάζουν οι καιροί,
με φωτιά και με μαχαίρι πάντα ο κόσμος προχωρεί»
Καληνύχτα Κεμάλ, αυτός ο κόσμος δε θα αλλάξει ποτέ
Καληνύχτα...

Μάγοι της Επιστήμης

και καλά νέα για τα παιδιά και για τις Φυσικές Επιστήμες από το C.A.I.D., το οποίο πέρυσι παρουσίασε στην Ελληνοαμερικανική Ένωση ένα φεστιβάλ επιστημονικών ντοκιμαντέρ από όλο τον κόσμο καταπληκτικό!
Το CAID (Centre of Applied Industrial Design) μια μη κερδοσκοπική εταιρεία διοργανώνει,σε συνεργασία με το Ευγενίδειο Ίδρυμα,τον 1ο Διαγωνισμό Επιστημονικού Πειράματος με τίτλο «Μάγοι της Επιστήμης», στις 12-13/4/2008, στην Αθήνα.Απευθύνεται σε νέους και παιδιά με στόχο να προσελκύσει την προσοχή των νέων σχετικά με την επιστήμη και να εξάψει την περιέργεια των παιδιών.Σκοπεύει στη διάδοση της επιστήμης και την ενθάρρυνση της συμμετοχής των νέων στον επιστημονικό χώρο. Αφορά πεδία θετικών επιστημών όπως φυσική, χημεία, μαθηματικά, βιολογία, γεωλογία, περιβάλλον.Για περισσότερες πληροφορίες παρακάτω δίνεται η σχετική ιστοσελίδα:
http://www.caid.gr/gr/index.html
Εμπρός λοιπόν νέοι επιστήμονες είστε έτοιμοι και έτοιμες για τις Φυσικές Επιστήμες;

Τετάρτη, 26 Μαρτίου 2008

η 'φυσική" φωτογραφία του μήνα!



...και επειδή η φυσική είναι παντού, στη διπλανή φωτογραφία που δείχνει μια πισίνα και το κοντάρι από μια σκούπα που σκουπίζει τον πυθμένα της εμφανίζεται ένα γνωστό φαινόμενο της φυσικής.
Ξέρετε άραγε ποιο είναι και πώς εξηγείται αυτό που βλέπετε;

τι είναι αριστερά;

Τι είναι αριστερά;
Διάβασα το άρθρο του Νίκου Δήμου στο Lifo, τεύχος 101, με τίτλο «τι είναι αριστερά;» και μου άρεσε. Θα έλεγα με προβλημάτισε κιόλας. Ξεκινώντας αυτό το ταξίδι στο διαδίκτυο έχω αποφασίσει να μην κρίνω κανέναν, (ποιος είμαι εγώ άλλωστε;), αλλά θέλω να μπορώ να κρατάω οτιδήποτε καλό για μένα και να προσπαθώ να το εντάξω στη ζωή μου. Ίσως πολλά από αυτά που θα διαβάσω από άλλους ή για άλλους ή θα σχολιάσω εδώ, να μην είναι έτσι ή να μην είναι μόνο έτσι, (υπάρχει μια αλήθεια ή μόνο μια σωστή απάντηση άραγε;) αλλά θεωρώ ότι εγώ κερδίζω μόνο αν το βάλω στη δική μου πραγματικότητα και πάρω θέση, θεωρώ δηλαδή ότι κερδίζω ακόμη και αν διαφωνήσω με κάποιον πόσο μάλλον αν προβληματίζομαι από αυτά που λέει. Έτσι σκέφτομαι και έτσι θα βάζω άρθρα, νέα και συνεντεύξεις άλλων εδώ σε αυτό το προσωπικό blog. Δεν ξέρω λοιπόν αν το άρθρο ή το νόημα του άρθρου είναι αριστερό ή δεξιό ή συντηρητικό ή κάτι άλλο ή έχω εγώ αλλάξει ή εγώ έχω μεγαλώσει ή τι άλλο είναι ο κ Ν. Δήμου ή τι δεν είναι, (διάβασα πολλά σχόλια σε blogs για αυτό) αλλά
εγώ κρατάω το τι σημαίνει να είσαι αριστερός (να θέλεις να αλλάξεις τα πράγματα),
εγώ κρατάω την διαρκή αναζήτηση,
εγώ κρατάω την ανησυχία και την ευαισθησία,
εγώ κρατάω την πίστη σε αξίες, στην ελευθερία, στην αλήθεια και τέλος
εγώ κρατάω την αξιοπρέπεια...

Για να διαβάσετε όλο το άρθρο αρκεί να ξέρετε ότι είναι το Lifo, τεύχος ν. 101, στις 28-2-2008 ή στην ιστοσελίδα
http://www.lifo.gr/content/x14/101.html

καλή πορεία...

έκρηξη από το παρελθόν!

Μια πολύ δυνατή έκρηξη ακτίνων γάμμα ανιχνεύθηκε στις 19 Μαρτίου από το δορυφόρο της NASA Swift. Η έκρηξη ονομάστηκε GRB080319B έγινε πριν από 7,5 δισεκατομμύρια έτη φωτός δηλαδή όταν το σύμπαν είχε ζωή κάτι λιγότερο από το μισό της τωρινής του ηλικίας. Η έκρηξη ήταν 2,5 εκατομμύρια φορές πιο λαμπρή από οποιαδήποτε έκρηξη supernova που έχει ποτέ καταγραφεί. Το εντυπωσιακό όμως είναι, όπως δηλώνουν επιστήμονες της NASA, ότι αν κάποιος βρεθεί στην κατάλληλη στιγμή και στο κατάλληλο μέρος θα μπορούσε να δει την έκρηξη με γυμνό οφθαλμό! Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επισκεφτείτε την ιστοσελίδα της NASA:
http://science.nasa.gov/headlines/y2008/21mar_nakedeye.htm?list1078654

Η κιβωτός των σπόρων !

Η οικολόγος νομπελίστρια Ειρήνης Ο. Ματάι, ο πρωθυπουργός της Νορβηγίας και ο πρόεδρος της Commission εγκαινίασαν στις 26 Φεβρουαρίου 2008 το ‘Διεθνές Θησαυροφυλάκιο Σπόρων’ στη Νορβηγία στην κορυφή ενός βουνού 1.000 χιλιόμετρα από τον Βόρειο Πόλο.
Πρόκειται για ένα είδος "κιβωτού" που προορίζεται να προστατέψει πολλά είδη σπόρων απ' όλες τις γνωστές ποικιλίες καλλιεργειών του πλανήτη μας. Οι σπόροι θα φυλάσσονται σε θερμοκρασία -18C ενώ οι συνθήκες της περιοχής είναι ιδανικές ώστε οι σπόροι να μπορούν να διατηρηθούν για δεκαετίες. Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επισκεφτείτε τη σχετική ιστοσελίδα:
http://www.croptrust.org/

Δευτέρα, 17 Μαρτίου 2008

ΟΣΟ ΜΠΟΡΕΙΣ


...και ένα αγαπημένο μου ποίημα για την ημέρα ποίησης στις 21 Μαρτίου



ΟΣΟ ΜΠΟΡΕΙΣ

Κι αν δεν μπορείς να κάμεις τήν ζωή σου όπως τήν θέλεις,
τούτο προσπάθησε τουλάχιστον
όσο μπορείς: μήν τήν εξευτελίζεις
μές στήν πολλή συνάφεια τού κόσμου,
μές στές πολλές κινήσεις κι ομιλίες.

Μήν τήν εξευτελίζεις πιαίνοντάς την,
γυρίζοντας συχνά κ’εκθέτοντάς την
στών σχέσεων καί τών συναναστροφών
τήν καθημερινήν ανοησία,
ώς πού να γίνει σά μιά ξένη φορτική.

[Κ.Π.Καβάφη, Ποιήματα,1896-1918, Ίκαρος]

βραβείο σε έλληνα για την πληροφορική

μια είδηση που μου την έστειλε φίλος για τους έλληνες που διαπρέπουν και δεν "παίζουν σε κανάλια".

Το βραβείο Turing είναι το αντίστοιχο Νόμπελ για τον τομέα της πληροφορικής. Δεν υπάρχει Νόμπελ στο συγκεκριμένο επιστημονικό πεδίο. Το εν λόγω βραβείο φέρει το όνομα του Άγγλου μαθηματικού Άλαν Turing,ο οποίος θεμελίωσε την πληροφορική. Απονέμεται κάθε χρόνο από το 1966.

Το βραβείο Turing 2007 στον τομέα της Πληροφορικής πήρε ο Έλληνας ερευνητής Ιωσήφ Σηφάκης, μαζί με τους Αμερικανούς ερευνητές στο ίδιο αντικείμενο Εντμουντ Κλαρκ (Camegie Mellon University) και Αλεν Εμερσον από το Πανεπιστήμιο Οστιν του Τέξας. Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επισκεφτείτε την ιστοσελίδα της Ελευθεροτυπίας:


http://www.enet.gr/online/online_text/c=112,id=46050344

Συγχαρητήρια!

φυσικός τα καταφέρνει με τους μαθητές του


...απαντώντας για τη μοναξιά στην τάξη.

Ορίστε και τα πρώτα νέα για τους δασκάλους που το παλεύουν στην τάξη τους με τους μαθητές τους.

Ο φυσικός κ. Κοντέλλης από Λύκειο Μυτιλήνης κέρδισε στον 5ο Πανευρωπαϊκό Διαγωνισμό Πρωτοπόρων Δασκάλων που έγινε στην Κροατία το Μάρτιο του 2008 με ένα βιντεοπαιχνίδι που κατασκεύασε με τίτλο «Η δίκη του Γαλιλαίου». Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επισκεφτείτε τις ακόλουθες ιστοσελίδες:
http://www.e-yliko.gr/htmls/nik-4-protop_daskal.aspx ( με πολλές πληροφορίες για όλους εκείνους τους συναδέλφους που διακρίθηκαν στον πανελλήνιο διαγωνισμό πρωτοπόρων δασκάλων)
http://www.e-yliko.gr/ (με πολλές πληροφορίες για το τι γίνεται στην εκπαίδευση από την εκπαιδευτική πύλη του Υπουργείου Παιδείας)

[Το αρχείο που βλέπετε είναι από την εφημερίδα ΤΑ ΝΕΑ Τρίτη 11 Μαρτίου 2008]

Μπράβο σας συνάδελφοι!

Τετάρτη, 12 Μαρτίου 2008

Quark

Τι είναι το Quark;

Τα κουάρκς (Quarks) θεωρούνται τύποι των στοιχειωδών σωματιδίων της ύλης. Τη δεκαετία του 60 και του 70 προτάθηκε ότι τα γνωστά μας πρωτόνια και νετρόνια δεν είναι στοιχειώδη σωμάτια αλλά αποτελούνται από άλλα ακόμη πιο στοιχειώδη, τα οποία ονομάστηκαν κουάρκ.
Η σύγχρονη θεωρία λέει ότι: στα αδρόνια ανήκουν τα πρωτόνια και τα νετρόνια. Όλα τα αδρόνια αποτελούνται από μικροσκοπικά συστατικά που λέγονται quarks, τα οποία έχουν ως φορτίο κλάσμα του στοιχειώδους ηλεκτρικού φορτίου e. Τα quarks δεν έχουν εσωτερική δομή.

Υπάρχουν συνολικά 6 τύποι quarks που χωρίζονται σε 3 ζεύγη, τα δε ονόματά τους είναι :
Up, down, charm, strange, top, bottom.
Δεν είναι ποτέ ελεύθερα αλλά πάντα σε ομάδες με άλλα quarks.
[από το βιβλίο φυσικής της Γ΄ Λυκείου γενικής παιδείας]

δύο νέα τραγούδια

τα δύο νέα τραγούδια της εβδομάδας, ένα από τον Αλκίνοο Ιωαννίδη και ένα από την Ελευθερία Αρβανιτάκη



  • καθρέφτης




    Μια μέρα ήρθε στο χωριό γυναίκα ταραντούλα
    κι όλοι ετρέξαν να τη δουν.
    άλλος της πέταξε ψωμί
    κι άλλοι της ρίξαν πέτρα απ' την ασχήμια να σωθούν.
    Κι ένα παιδί της χάρισε ένα κόκκινο λουλούδι, ένα παιδί
    Ένα παιδί της ζήτησε να πει ένα τραγούδι, ένα παιδί
    Κι είπε ποτέ σου μην τους πεις τι άσχημοι που μοιάζουν,
    αυτοί που σε σιχαίνονται μα στέκουν και κοιτάζουν.
    Κι είπε ποτέ σου μην κοιτάς τον άλλον μες τα μάτια,
    γιατί καθρέφτης γίνεσαι κι όλοι σε σπαν' κομμάτια.
    Μια μέρα ήρθε στο χωριό άγγελος πληγωμένος.
    Τον φέρανε σε ένα κλουβί
    κι έκοβε εισιτήριο ο κόσμος αγριεμένος,
    την ομορφιά του για να δει.
    Κι ένα παιδί σαν δάκρυ ωραίο αγγελούδι, ένα παιδί
    Ένα παιδί του ζήτησε να πει ένα τραγούδι, ένα παιδί
    Κι είπε αν θέλεις να σωθείςαπό την ομορφιά σου,
    πάρε τσεκούρι και σπαθίκαι κόψε τα φτερά σου.
    Κι είπε ποτέ σου μην κοιτάς τον άλλο μες τα μάτια,
    γιατί καθρέφτης γίνεσαι κι όλοι σε σπαν' κομμάτια.




  • Ζωή κλεμμένη





    Ίσως εκείνο που ζητάς
    εγώ να μην το έχω
    κι από ό,τι ονειρεύτηκες
    εγώ πολύ ν' απέχω.
    Ίσως να μη σου φτάνω εγώ
    γιατί πολλά ζητούσες
    μα θα ‘ταν όλα αλλιώτικα
    αν λίγο μ' αγαπούσες.
    Μη μ' αποφεύγεις μάτια μου
    μη με κοιτάς σαν ξένη
    ζωή που δε μοιράζεται είναι ζωή κλεμμένη.
    Ίσως να σε κρατάει εδώ μονάχα η συνήθεια
    μα όσα κι αν μου'πες ψέματα σ' αγάπησα στ' αλήθεια.
    Μη μ' αποφεύγεις μάτια μου
    μη με κοιτάς σαν ξένη
    ζωή που δε μοιράζεται είναι ζωή κλεμμένη.

για τη μοναξιά στην τάξη...

Διάβασα για ένα σεμινάριο που οργανώνει η Φιλοσοφική Σχολή και το Τμήμα ΦΠΨ του Πανεπ. Αθηνών με θέμα: «η μοναξιά και ο παιδαγωγός». Το σεμινάριο απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς με στόχο την κατανόηση της μοναξιάς του ίδιου του παιδαγωγού και των μαθητών του. Μου άρεσε ο τίτλος και σκέφτηκα πόση μοναξιά να υπάρχει σε κάθε τάξη για τους δασκάλους για να προκύπτει η ανάγκη για ένα τέτοιο σεμινάριο. Σκέφτηκα επίσης και πως δουλεύουν οι δάσκαλοι στις τάξεις τους, με πόση ενέργεια, κουράγιο, όρεξη, πάθος, όραμα, πίστη, με τι αγώνα βρίσκονται μέσα στις αίθουσες αλλά ταυτόχρονα σκέφτηκα και τη μοναξιά που βιώνουν οι ίδιοι οι δάσκαλοι στην τάξη τους, στα γραφεία διδασκόντων, και στα σχολεία τους, ένιωσα την απογοήτευσή τους από τις προσπάθειές τους με μαθητές και γονείς, αισθάνθηκα και την απομόνωσή τους από την κοινωνία και την απαξίωσή τους από ένα σύστημα εκπαιδευτικό. Κρίμα για ένα άνθρωπο που δουλεύει με ανθρώπους και σχετίζεται με παιδιά, γονείς, συναδέλφους, διευθυντές να νιώθει και χαρά και πίκρα, ελπίδα και απογοήτευση.

Και άραγε θα γίνει ποτέ και ένα σεμινάριο που θα αφορά τη μοναξιά των μαθητών μέσα στις τάξεις, ένα σεμινάριο για το τι σκέφτονται όταν ακούν ημερομηνίες και νόμους, ένα μάθημα για το τι νιώθουν εκεί στο τελευταίο θρανίο ακούγοντας φαινόμενα και εξισώσεις...
Άραγε μας αφορά και αυτή η πλευρά της εκπαίδευσης; Τι νιώθουν μέσα τους οι μαθητές; Επικοινωνούν; Συμμετέχουν; Τους αφορούν αυτά που γίνονται εκεί μέσα; Δημιουργούν; Καλλιεργούν τις όποιες δεξιότητες έχουν; (γιατί όλοι μας έχουμε δεξιότητες)
Και αν διαβάσεις και το schooligans θα δεις εκεί μοναξιά, και πίκρα, και παράπονο, και οργή και θυμό και βαρεμάρα και και ... Κάποτε διάβασα εκεί το σχόλιο: «έχω κουραστεί να βλέπω για 6 χρόνια την πλάτη του μπροστινού μου».

Να μείνουμε όμως στο καλό:
Στόχος του σεμιναρίου είναι «να διευκολύνει τον παιδαγωγό να συνειδητοποιήσει ποιες εμπειρίες συνιστούν μοναξιά, υπό ποιες συνθήκες τις βιώνει, να μοιραστεί με συναδέλφους σκέψεις και συναισθήματα, να αμφισβητήσει παρανοήσεις και «μύθους» και τέλος να αξιοποιήσει τη μόνωση».


Ας είναι για καλό λοιπόν και μια αρχή, όσοι πιστοί και πιστές προσέλθετε.

Κυριακή, 2 Μαρτίου 2008

τα πρώτα τραγούδια

τα δύο πρώτα τραγούδια για το νέο μωράκι των 45 ετών ή ωρών από 2 πολύ αγαπημένους καλλιτέχνες,
"είμαστε ακόμη εδώ" με τον Πάνο και Χάρη Κατσιμίχα και το "Υπάρχει λόγος σοβαρός" των Φατμέ με τον Νίκο Πορτοκάλογλου

  • Είμαστε ακόμη εδώ

Κάθεται τα βράδια μέχρι πολύ αργά
πίνοντας μονάχος κάτι βαριά τσιγάρα,
δεν καταλαβαίνει την καινούρια μουσική,
θυμάται το Βαν Μόρρισσον και μελαγχολεί.
Από νωρίς αγάπησε τους στίχους του Σεφέρη,
μα τώρα πια δεν ξέρει, μα τώρα πια δεν ξέρει.
Βαρέθηκε να δραπετεύει στα όμορφα τραγούδια,
βαρέθηκε να ταξιδεύει στις μέρες που θα 'ρθούν,
Κάπως τα βολεύει κουτσά-στραβά.
Ψήφισε τρεις τέσσερις φορές αριστερά
κι ας του φαινόταν να 'ναι κωμωδία όλα αυτά.
Στου φεστιβάλ τη θλίψη ξανά θα περιπλανηθεί,
τρέμει μήπως ξαφνικά μ' αυτήν συναντηθεί.
Λάθος ραντεβού σε λάθος καφενεία,
και μια ζωή δυό πόντους έξω απ τη ζωή.
Ακόμη κι αν αυτοί που θέλαμε δεν γίναμε
ακόμη κι αν αυτοί που ήμασταν δεν μείναμε.
Είμαστε ακόμα εδώ, είμαστε ακόμα εδώ,
ψάχνοντας στα τυφλά καινούριους τρόπους.
Αχ! είναι δύσκολο πολύ για μιαν αγάπη να χαθείς , να σβήσεις
μα δυο φορές πιο δύσκολο είναι γι' αυτή να ζήσεις -να ζήσεις.


  • Υπάρχει λόγος σοβαρός

    Πίσω μου άθλια παρτάκια
    κορίτσια ντροπαλά φοβισμένα φρικιά
    Ολύμπιανς και Doors και βερμούτ με παγάκια
    τα ξέρεις όλα αυτά
    Σε είχα δει και σένα σαν τ' άλλα φοιτητάκια
    αντάρτες της πορδής με τα λεφτά του μπαμπά
    μίζερα όλα και λειψά γι' αυτό σου λέω
    Πίσω μου άθλια σχολεία
    κοπάνες και πορνό αποβολές για μαλλιά
    γκόμενες και κόμμα ραντεβού στην πλατεία
    τα ξέρεις όλα αυτά
    Χούντα δεν θυμάμαι μα ούτε ελευθερία
    της μεταπολίτευσης καημένη γενιά
    άχρωμα όλα και λειψά γι' αυτό σου λέω
    Υπάρχει λόγος σοβαρός που ήμουν νέος χλιαρός
    αυτά μου ’τύχαν δυστυχώς μα δεν τα κρύβω ευτυχώς
    και να ένας λόγος σοβαρός που είμαι ωραίος
    Τώρα τα τραγούδια μας τους πέφτουνε λίγα
    και κάτω απ' τα μουστάκια τους γελάν οι παλιοί
    έχουν βλέπεις πίσω τους την λάμψη του εξήντα
    καθάρισαν αυτοί
    Μα τίποτα δεν έδωσε σε μας η ιστορία
    αυτό το τίποτα να εκφράσεις και να εκφραστείς
    είναι η μόνη ευκαιρία που 'χω εγώ και συ
    γι' αυτό σου λέω
    Υπάρχει λόγος σοβαρός που ήμουν νέος χλιαρός
    αυτά μου ‘τύχαν δυστυχώς μα δεν τα κρύβω ευτυχώς
    και να ένας λόγος σοβαρός που είμαι ωραίος

    καλή ακρόαση

τα πρώτα καλά νέα

... και τα πρώτα καλά νέα:

μετά από πολλά χρόνια οι Αβοριγίνες της Αυστραλίας ακούνε "ΣΥΓΓΝΩΜΗ" από τον πρωθυπουργό της Αυστραλίας κ. Kevin Rudd. Ένα καλό νέο που το μοιράστηκα με τους μαθητές μου μέσα στα τόσα άλλα 'νέα' που μας κατακλύζουν και μας κατακλύζουν και μας κατακλύζουν. Για να το δείτε και να το ακούσετε ορίστε και η ιστοσελίδα του BBC:
http://news.bbc.co.uk/player/nol/newsid_7240000/newsid_7242000/7242028.stm?bw=bb&mp=wm&asb=1&news=1&bbcws=1

η δεύτερη καλή είδηση αφορά έναν έλληνα καλλιτέχνη του οποίου έργο επιλέχτηκε στην Ευρώπη. Λοιπόν για το αναμνηστικό κέρμα των 2€ για την επέτειο των 10 ετών της Οικονομικής και Νομισματικής Ένωσης επιλέχθηκε το έργο του Έλληνα καλλιτέχνη Γιώργου Σταματόπουλου. Εδώ και η σχετική ιστοσελίδα και το σχέδιο το οποίο θα δούμε το 2009:
http://www.eurodesigncontest.eu/index.cfm?lang=el.

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!

χρόνια πολλά!,
πριν 45 χρόνια γεννιόταν κάπου στην Αθήνα ένα αγόρι από γονείς που αγαπιόντουσαν πολύ.Σήμερα το αγόρι είναι γιός, αδελφός, σύντροφος, πατέρας, φίλος, νονός, γαμπρός, μπατζανάκης, φυσικός, μουσικός, εκπαιδευτικός με πολλές ιδιότητες και με πολλά θέματα να τον απασχολούν και ελπίζει να τα παρουσιάζει σιγά-σιγά.
Είναι πρόθυμος να δοκιμάσει και αυτό το νέο δρόμο του διαδικτύου, επειδή θεωρεί ότι το να μαθαίνει κανείς δε σταματά ποτέ και ορίστε η γέννηση αυτού του μωρού.
Του εύχομαι να ζήσει, να μεγαλώσει, να επικοινωνήσει, να μη σταματήσει να μαθαίνει, να τολμά, να ονειρεύεται, να αποτυχαίνει, να πετυχαίνει, να υπηρετεί αξίες, να δημιουργεί, να ταξιδεύει, να χαίρεται τον άνθρωπο μέσα του και έξω του.
Του εύχομαι επίσης μόνο καλά και αυτό θα είναι και το στίγμα του, μόνο καλά!
Nα ζήσεις μικρούλι!!