Ένα ενδιαφέρον άρθρο για τα εκπαιδευτικά πράγματα της Φιλανδίας από την αγγλική εφημερίδα The Independent.
Finland schools: Subjects scrapped and replaced with 'topics' as country reforms its education system
Έτσι ξεκινά ένα άρθρο στην εφημερίδα.
Η Φινλανδία θεωρείται ότι έχει ένα από τα καλύτερα εκπαιδευτικά συστήματα στον κόσμο και έτσι συνεχίζουν να το βελτιώνουν. Μια νέα άποψη που αρχίζει να κυριαρχεί είναι η διδασκαλία θεματικών εννοιών, topics, αντί για τα γνωστά συγκεκριμένα γνωστικά αντικείμενα. Σε μια εποχή που θεωρούν ότι οι μαθητές έχουν άμεση πρόσβαση στην γνώση, στο διαδίκτυο κλπ, προσπαθούν να διδάξουν αντικείμενα που "διασχίζουν όλο το αναλυτικό πρόγραμμα", πχ διδάσκονται το μάθημα της Ευρωπαϊκής Ένωσης που θα συνδυάζει τη γλώσσα, την ιστορία, την γεωγραφία και οικονομία. Πρέπει να εκπαιδεύσουμε τα παιδιά μας σε δεξιότητες που χρειάζονται τώρα και αύριο, λένε οι υπέθυνοι της εκπαίδευσης. Ο χαρακτήρας, η ευελιξία και δεξιότητες επικοινωνίας είναι κάποια που χρειάζονται οι μαθητές παρά "τα εργοστάσια για τις εξετάσεις", αναφέρουν σχετικά. Πάντως όλα αυτά δεν έχουν μόνο θετική ανταπόκριση στους εκπαιδευτικούς αλλά υπάρχουν και αντιρρήσεις, κυρίως από δασκάλους που έχουν περάσει όλη τη θητεία τους διδάσκοντας ένα μόνο γνωστικό αντικείμενο.
Περισσότερα στο σχετικό άρθρο.
Finland schools: Subjects scrapped and replaced with 'topics' as country reforms its education system
Έτσι ξεκινά ένα άρθρο στην εφημερίδα. Η Φινλανδία θεωρείται ότι έχει ένα από τα καλύτερα εκπαιδευτικά συστήματα στον κόσμο και έτσι συνεχίζουν να το βελτιώνουν. Μια νέα άποψη που αρχίζει να κυριαρχεί είναι η διδασκαλία θεματικών εννοιών, topics, αντί για τα γνωστά συγκεκριμένα γνωστικά αντικείμενα. Σε μια εποχή που θεωρούν ότι οι μαθητές έχουν άμεση πρόσβαση στην γνώση, στο διαδίκτυο κλπ, προσπαθούν να διδάξουν αντικείμενα που "διασχίζουν όλο το αναλυτικό πρόγραμμα", πχ διδάσκονται το μάθημα της Ευρωπαϊκής Ένωσης που θα συνδυάζει τη γλώσσα, την ιστορία, την γεωγραφία και οικονομία. Πρέπει να εκπαιδεύσουμε τα παιδιά μας σε δεξιότητες που χρειάζονται τώρα και αύριο, λένε οι υπέθυνοι της εκπαίδευσης. Ο χαρακτήρας, η ευελιξία και δεξιότητες επικοινωνίας είναι κάποια που χρειάζονται οι μαθητές παρά "τα εργοστάσια για τις εξετάσεις", αναφέρουν σχετικά. Πάντως όλα αυτά δεν έχουν μόνο θετική ανταπόκριση στους εκπαιδευτικούς αλλά υπάρχουν και αντιρρήσεις, κυρίως από δασκάλους που έχουν περάσει όλη τη θητεία τους διδάσκοντας ένα μόνο γνωστικό αντικείμενο.
Περισσότερα στο σχετικό άρθρο.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου