Δευτέρα 14 Μαρτίου 2011

"Νάμαστε πάλι εδώ Αντρέα"

Καλό ταξίδι Μανώλη Ρασούλη...
Ένα τραγούδι που με σημάδεψε τότε που πρωτοακούστηκε. Δεν είναι το καλύτερο βίντεο που υπάρχει από άποψη σύνθεσης. Μην μείνετε όμως στην εικόνα, κλείστε τα μάτια σας και ακούστε τη μουσική και το στίχο. Μιλάμε για τη δεκαετία του 80.

"Νάμαστε πάλι εδώ Αντρέα", Μανώλης Ρασούλης και Αντρέας Μικρούτσικος




Σε ευχαριστούμε.
Έχω την αίσθηση, που δεν την είχα νεότερος χρόνια πριν, ότι σιγά-σιγά μεγαλώνω, χάνω ανθρώπους δικούς μου, χαιρετώ άλλους που με σημάδεψαν με αυτό που είπαν-έκαναν-δημιούργησαν και ότι έχω αρχίσει να συμπληρώνω άθελά μου ένα λεύκωμα με μνήμες, φωτογραφίες, λόγια, λέξεις, ατάκες, γέλια, τσακωμούς, εικόνες από την ζωή μου, ταινίες, ήχους, μουσικές και άλλα πολλά που σιγά-σιγά εμφανίζονται από το πουθενά. Και ότι όλα αυτά τα τραγούδια που σας αφιερώνω δεν είναι παρά ένα ένα μουσικό αφιέρωμα στη δική μου ζωή,μια μουσική εκπομπή με τα τραγούδια που άφησαν μέσα μου δυνατό το στίγμα τους.

Δεν υπάρχουν σχόλια: