Τρίτη 25 Μαΐου 2010

Τι είναι αυτό; ή κάτι για τον πατέρα μου...

Σας έχω ένω βίντεο με τίτλο: "Τι είναι αυτό;". Ίσως το έχετε δει. Και εγώ το είχα δει πριν καιρό. Μου άρεσε, συγκινήθηκα, σκέφτηκα να το ανεβάσω αλλά ξεχάστηκε. Ώσπου τα έφερε έτσι η ζωή, [πάντα στα φέρνει όλα τα άλυτα θέματά σου ξανά και ξανά, ίσως για να δοκιμάσεις να τα λύσεις επιτέλους πριν να είναι πολύ αργά και μετανιώσεις] που είδα το βίντεο αυτό με άλλο "μάτι".
Το ανεβάζω για να το δείτε και εσείς, όχι με άλλο "μάτι" και να αλλάξετε [οι αλλαγές δεν γίνονται με αφορμή μόνο τη γνώση, χρειάζονται και άλλα υλικά]. Το ανεβάζω για εκείνη την ώρα που η ζωή θα στο ξανα-φέρει μπροστά σου το δικό σου άλυτο θέμα να γυρίσεις πίσω να δεις το φιλμάκι τούτο και να το αξιοποιήσεις όπως κρίνεις εσύ κατάλληλα.
Ευχαριστώ και τη φίλη που μου το έστειλε [την κατάλληλη στιγμή ή απλώς τυχαία η ζωή το έκανε;].

Δεν υπάρχουν σχόλια: