Πέμπτη 21 Απριλίου 2011

Παρανοήσεις των μαθητών στις Φυσικές Επιστήμες, ένα άρθρο

Το περιοδικό Scientific American, στις 8 Απριλίου 2011 έχει ένα άρθρο για τις παρανοήσεις στις Φυσικές Επιστήμες, που τόσο δυσκολεύουν τους δασκάλους. Οι οποίοι με τη σειρά τους γκρινιάζουν για την εκπαίδευση, για τα σχολεία, για τους γονείς, για την κοινωνία. Το άρθρο αναφέρεται σε όλες αυτές τις παρανοήσεις -που δεν είναι μόνο παρανοήσεις των παιδιών, τις έχουν και αυτοί που τέλειωσαν τα Σχολεία, οι μεγάλοι δηλαδή!- προσπαθεί να εξηγήσει την προέλευσή τους, και τελειώνει με ένα φιλόδοξο πρόγραμμα το project 2061 ώστε να αρθεί ο επιστημονικός αναλφαβητισμός τις επόμενες δεκαετίες. Εδώ και η σχετική ιστοσελίδα για την όλη προσπάθεια.

Δεν υπάρχουν σχόλια: