Κυριακή 5 Φεβρουαρίου 2012

Εργαστήρι για εφήβους: "αναζητώντας το δικό μου ρυθμό"

Αναζητώντας το δικό μου ρυθμό!
Ένα εργαστήριο για εφήβους ώστε μέσα από την επαφή τους με τις τέχνες του θεάτρου, του σύγχρονου χορού και της μουσικής, να διερευνήσουν την έννοια της ταυτότητας και να δημιουργήσουν.
H εισαγωγή στο θέμα θα γίνει με την παρουσίαση ενός κινητικού δρώμενου από την Αντιγόνη Αυδή, με ηχητική υποστήριξη από τον συνθέτη Reynaldo Young. Με αφετηρία το δρώμενο και κείμενα σχετικά με το θέμα, οι νέοι θα διερευνήσουν, μέσα από βιωματικές θεατρικές δραστηριότητες, ερωτήματα που αφορούν την ταυτότητά τους. «Ποιος είμαι; Τι θα ήθελα να γίνω; Ποιες είναι οι επιθυμίες και τα όνειρά μου; Ποιες είναι οι αξίες μου για τη ζωή;κα».
Θα γίνει το Σάββατο 4 και 11 Φεβρουαρίου 2012 στη Στέγη Γραμμάτων και Τεχνών από τις 11.00 έως τις 3.00μμ.

Δεν υπάρχουν σχόλια: