Τετάρτη 26 Μαρτίου 2008

τι είναι αριστερά;

Τι είναι αριστερά;
Διάβασα το άρθρο του Νίκου Δήμου στο Lifo, τεύχος 101, με τίτλο «τι είναι αριστερά;» και μου άρεσε. Θα έλεγα με προβλημάτισε κιόλας. Ξεκινώντας αυτό το ταξίδι στο διαδίκτυο έχω αποφασίσει να μην κρίνω κανέναν, (ποιος είμαι εγώ άλλωστε;), αλλά θέλω να μπορώ να κρατάω οτιδήποτε καλό για μένα και να προσπαθώ να το εντάξω στη ζωή μου. Ίσως πολλά από αυτά που θα διαβάσω από άλλους ή για άλλους ή θα σχολιάσω εδώ, να μην είναι έτσι ή να μην είναι μόνο έτσι, (υπάρχει μια αλήθεια ή μόνο μια σωστή απάντηση άραγε;) αλλά θεωρώ ότι εγώ κερδίζω μόνο αν το βάλω στη δική μου πραγματικότητα και πάρω θέση, θεωρώ δηλαδή ότι κερδίζω ακόμη και αν διαφωνήσω με κάποιον πόσο μάλλον αν προβληματίζομαι από αυτά που λέει. Έτσι σκέφτομαι και έτσι θα βάζω άρθρα, νέα και συνεντεύξεις άλλων εδώ σε αυτό το προσωπικό blog. Δεν ξέρω λοιπόν αν το άρθρο ή το νόημα του άρθρου είναι αριστερό ή δεξιό ή συντηρητικό ή κάτι άλλο ή έχω εγώ αλλάξει ή εγώ έχω μεγαλώσει ή τι άλλο είναι ο κ Ν. Δήμου ή τι δεν είναι, (διάβασα πολλά σχόλια σε blogs για αυτό) αλλά
εγώ κρατάω το τι σημαίνει να είσαι αριστερός (να θέλεις να αλλάξεις τα πράγματα),
εγώ κρατάω την διαρκή αναζήτηση,
εγώ κρατάω την ανησυχία και την ευαισθησία,
εγώ κρατάω την πίστη σε αξίες, στην ελευθερία, στην αλήθεια και τέλος
εγώ κρατάω την αξιοπρέπεια...

Για να διαβάσετε όλο το άρθρο αρκεί να ξέρετε ότι είναι το Lifo, τεύχος ν. 101, στις 28-2-2008 ή στην ιστοσελίδα
http://www.lifo.gr/content/x14/101.html

καλή πορεία...

Δεν υπάρχουν σχόλια: