Κυριακή 2 Μαρτίου 2008

τα πρώτα τραγούδια

τα δύο πρώτα τραγούδια για το νέο μωράκι των 45 ετών ή ωρών από 2 πολύ αγαπημένους καλλιτέχνες,
"είμαστε ακόμη εδώ" με τον Πάνο και Χάρη Κατσιμίχα και το "Υπάρχει λόγος σοβαρός" των Φατμέ με τον Νίκο Πορτοκάλογλου

  • Είμαστε ακόμη εδώ

Κάθεται τα βράδια μέχρι πολύ αργά
πίνοντας μονάχος κάτι βαριά τσιγάρα,
δεν καταλαβαίνει την καινούρια μουσική,
θυμάται το Βαν Μόρρισσον και μελαγχολεί.
Από νωρίς αγάπησε τους στίχους του Σεφέρη,
μα τώρα πια δεν ξέρει, μα τώρα πια δεν ξέρει.
Βαρέθηκε να δραπετεύει στα όμορφα τραγούδια,
βαρέθηκε να ταξιδεύει στις μέρες που θα 'ρθούν,
Κάπως τα βολεύει κουτσά-στραβά.
Ψήφισε τρεις τέσσερις φορές αριστερά
κι ας του φαινόταν να 'ναι κωμωδία όλα αυτά.
Στου φεστιβάλ τη θλίψη ξανά θα περιπλανηθεί,
τρέμει μήπως ξαφνικά μ' αυτήν συναντηθεί.
Λάθος ραντεβού σε λάθος καφενεία,
και μια ζωή δυό πόντους έξω απ τη ζωή.
Ακόμη κι αν αυτοί που θέλαμε δεν γίναμε
ακόμη κι αν αυτοί που ήμασταν δεν μείναμε.
Είμαστε ακόμα εδώ, είμαστε ακόμα εδώ,
ψάχνοντας στα τυφλά καινούριους τρόπους.
Αχ! είναι δύσκολο πολύ για μιαν αγάπη να χαθείς , να σβήσεις
μα δυο φορές πιο δύσκολο είναι γι' αυτή να ζήσεις -να ζήσεις.


  • Υπάρχει λόγος σοβαρός

    Πίσω μου άθλια παρτάκια
    κορίτσια ντροπαλά φοβισμένα φρικιά
    Ολύμπιανς και Doors και βερμούτ με παγάκια
    τα ξέρεις όλα αυτά
    Σε είχα δει και σένα σαν τ' άλλα φοιτητάκια
    αντάρτες της πορδής με τα λεφτά του μπαμπά
    μίζερα όλα και λειψά γι' αυτό σου λέω
    Πίσω μου άθλια σχολεία
    κοπάνες και πορνό αποβολές για μαλλιά
    γκόμενες και κόμμα ραντεβού στην πλατεία
    τα ξέρεις όλα αυτά
    Χούντα δεν θυμάμαι μα ούτε ελευθερία
    της μεταπολίτευσης καημένη γενιά
    άχρωμα όλα και λειψά γι' αυτό σου λέω
    Υπάρχει λόγος σοβαρός που ήμουν νέος χλιαρός
    αυτά μου ’τύχαν δυστυχώς μα δεν τα κρύβω ευτυχώς
    και να ένας λόγος σοβαρός που είμαι ωραίος
    Τώρα τα τραγούδια μας τους πέφτουνε λίγα
    και κάτω απ' τα μουστάκια τους γελάν οι παλιοί
    έχουν βλέπεις πίσω τους την λάμψη του εξήντα
    καθάρισαν αυτοί
    Μα τίποτα δεν έδωσε σε μας η ιστορία
    αυτό το τίποτα να εκφράσεις και να εκφραστείς
    είναι η μόνη ευκαιρία που 'χω εγώ και συ
    γι' αυτό σου λέω
    Υπάρχει λόγος σοβαρός που ήμουν νέος χλιαρός
    αυτά μου ‘τύχαν δυστυχώς μα δεν τα κρύβω ευτυχώς
    και να ένας λόγος σοβαρός που είμαι ωραίος

    καλή ακρόαση

Δεν υπάρχουν σχόλια: