Τρίτη 7 Ιουνίου 2011

για τις πλατείες

Για τις πλατείες.
Παρακολουθώ, αισθάνομαι, διαβάζω, σκέφτομαι, προβληματίζομαι, νιώθω, βλέπω, συμφωνώ, διαφωνώ, ακούω, συμμερίζομαι, βάζω τον εαυτό μου στη θέση του οποιαδήποτε άλλου, προσπαθώ να νιώσω όπως εκείνος, βουτάω ξανά μέσα μου, συνθέτω, ξανά-παρακολουθώ, ξανά-αισθάνομαι, ξανά-......, ξανά....., φτιάχνω νέα επιχειρήματα, χαλάω τα παλιά τα δικά μου, ξαναφτιάχνω...

Έχω ήδη δημοσιεύσει ένα κειμενάκι μιας νέας κοπέλας, της Ν.Λ. Σήμερα σας έχω κείμενα που βρήκα από τη Λίλη Βασιλείου "περί πανηγυριού", από την Αλεξάνδρα Βασιλείου "περί Δημοκρατίας" και για ένα σχολικό τετράδιο που συμπλήρωνε όποιος ή όποια ήθελε στα Χανιά. Κείμενα που μου άρεσαν για το τι λένε αλλά και για το πως το λένε. Τόσος πλούτος σε όλες τις απόψεις και τόσο δύσκολο το έργο της σύνθεσης.
Νάστε καλά όλοι σας.

Δεν υπάρχουν σχόλια: