Ένα ενδιαφέρον διήμερο με θέμα: "(μη) ανεκτικότητα και διακρίσεις".
Ένα ωραίο θέμα, με προοπτικές για αξιοποίηση την επόμενη σχολική χρονιά.
Την Παρασκευή 22 Μαΐου 2015 (19:30-21:30) στο Γαλλικό Ινστιτούτο (Σίνα 31) ένα στρογγυλό τραπέζι με θέμα «(Μη) ανεκτικότητα και διακρίσεις», με συμμετέχοντες τους:
Ένα ωραίο θέμα, με προοπτικές για αξιοποίηση την επόμενη σχολική χρονιά.
Την Παρασκευή 22 Μαΐου 2015 (19:30-21:30) στο Γαλλικό Ινστιτούτο (Σίνα 31) ένα στρογγυλό τραπέζι με θέμα «(Μη) ανεκτικότητα και διακρίσεις», με συμμετέχοντες τους:
Τόνια Παπατριανταφύλλου, συντονίστρια του προγράμματος Comenius Regio, Ελευθερία Χάρη, εκπαιδευτικό
του 6ου Γυμνασίου Αμαρουσίου, Παύλο Κοσμίδη, Διευθυντή του 3ου
Γ/σίου Γέρακα, Odile Bailly du Bois σχολίατρο, Ηenri Pastol σύμβουλο
της Γαλλική Σχολής Ε. Ντελακρουά και τον διεθνούς φήμης Γάλλο ποδοσφαιριστή Christian
Karembeu, ο οποίος θα αναφερθεί στη βία και τον ρατσισμό στον αθλητισμό.
Συντονίστρια: Ελένη
Κουκούλη, Υπεύθυνη Σ.Σ.Ν. ΔΔΕ Ανατολικής Αττικής
Η βραδιά θα κλείσει με
μια μικρή θεατρική παράσταση από μαθητές Γυμνασίου με θέμα τις διάφορες μορφές
βίας.
Tο Σάββατο 23 Μαΐου
2015 (10:00-13:00): δυο εξειδικευμένα τρίωρα εργαστήρια επιμόρφωσης
εκπαιδευτικών με δωρεάν συμμετοχή κατόπιν εγγραφής στο τμήμα
εκπαιδευτικής συνεργασίας: sce@ifa.gr / 210 33 98 671. Παρέχεται βεβαίωση
παρακολούθησης.
Συντονιστές
των εργαστηρίων:
- Ελευθερία Χάρη,
καθηγήτρια γαλλικών, 6ο Γυμνάσιο Αμαρουσίου στο εργαστήριο με θέμα: «Τα λεμόνια
και το μήλο».
Πρόκειται για μια άσκηση που συμβάλλει στην κατανόηση της σχέσης μεταξύ
γενίκευσης και στερεοτύπων, στην αποδοχή της διαφορετικότητας και στην
καλλιέργεια της ενσυναίσθησης και της εν-νόησης, μέσω της γραφής και της
αφήγησης.
- Παύλος Κοσμίδης,
Δρ. Επιστημών της Αγωγής, διευθυντής 3ου Γυμνασίου Γέρακα στο εργαστήριο με
θέμα: « Πρόληψη ενάντια στις διακρίσεις - Διερευνώντας τα στερεότυπα
των φύλων ».
Στο εργαστήριο θα
προσεγγισθούν θέματα που σχετίζονται με τα στερεότυπα των φύλων, με σκοπό να
δοθούν στους συμμετέχοντες ιδέες και γνώσεις, ώστε να βελτιώσουν τις δεξιότητές
τους για την πρόληψη και αντιμετώπιση των φαινομένων διακρίσεων στα σχολεία
τους.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου