Πέμπτη 25 Μαρτίου 2010

Έκθεση φωτογραφίας στο Μουσείο Γουναρόπουλου

Επισκέφθηκα μετά από παράκληση της κόρης μου, της το είχε προτείνει μια καθηγήτριά της (μπράβο στην καθηγήτρια!) μια έκθεση φωτογραφίας στο Μουσείο Γουναρόπουλου στο Δήμο Ζωγράφου. Μου άρεσε πράγματι. Η έκθεση ήταν αφιερωμένη σε ένα φωτογράφο-δάσκαλο το Νίκο Ανδρικόπουλο που έφυγε νωρίς. Περιελάμβανε φωτογραφίες δικές του αλλά και των μαθητών του από τα σεμινάρια που γίνονταν στο Πνευματικό Κέντρο του Δήμου Ζωγράφου. Μου άρεσε ό,τι είχε γραφτεί για τον Ανδρικόπουλο. Φαινόταν να ήταν το είδος του δασκάλου που σπανίζει στις μέρες μας. Είχε αρετές και ικανότητες που ξεχώριζαν. Μακάρι να έχω εμπνεύσει και εγώ πολύ λίγο τους δικούς μου μαθητές όλα αυτά τα χρόνια. Όλοι οι δάσκαλοι αυτό δεν αποζητούν μυστικά;

Μου άρεσαν οι φωτογραφίες, ήταν όλες ασπρόμαυρες τόσο του Ανδρικόπουλου όσο και των μαθητών του. Το καταπληκτικό, για μένα, με τις ασπρόμαυρες φωτογραφίες είναι ότι σου παρουσιάζουν μια εικόνα που ίσως να την έχεις δει πολλές φορές με τόσο διαφορετικό τρόπο. Δε βλέπουμε ασπρόμαυρα και έτσι το αποτέλεσμα είναι πολύ ενδιαφέρον. Μια κοινή, καθημερινή, απλή, μονότονη, ίσως και αδιάφορη εικόνα που βλέπεις καθώς περπατάς μπορεί και μεταμορφώνεται σε κάτι άλλο, πιο καλλιτεχνικό, πιο ωραίο, πιο ενδιαφέρον, πιο όμορφο!

Αξίζει να δείτε την έκθεση και ίσως να "δείτε με άλλο μάτι" την καθημερινότητά σας. Και ποιος ξέρει ίσως ανακαλύψετε και ένα φωτογράφο μέσα σας! Ένα φωτογράφο που τον είχατε κρύψει και καταχωνιάσει βαθιά μέσα σας στο δρόμο για την δουλειά. Ένα όνειρο που είχατε "αμελήσει" λόγω των γνωστών σε όλους μας αναγκών και το πως τα έχει φέρει η ζωή... Λοιπόν αυτές τις μέρες που πλησιάζουν και είναι μέρες περισυλλογής αλλά και ανάστασης, αναστήστε ένα παλιό σας όνειρο και κάντε το πραγματικότητα.

Η ηλεκτρονική διεύθυνση για το Μουσείο Γουναρόπουλου είναι: http://www.gounaropoulos.gr/gr/main.html

και σας έχω δύο φωτογραφίες για να δείτε:




Δεν υπάρχουν σχόλια: